Returer och byten


• Informationen på denna sida gäller enbart vid byten eller returer.

• Gäller ditt ärende en reklamation var god ta kontakt via denna sida: Reklamationer

• Genom att fylla i ett kort formulär här nedan så får du snabbt all information du behöver för att kunna göra ett byte eller retur. Givetvis går det bra att mejla med kundtjänst om du föredrar det, men för att undvika långa korrespondenstider rekommenderar vi starkt att hantera ärendet genom formuläret nedan.


Här gör du din Retur / Bytesanmälan:

Vi har 14 dagars ångerrätt vilket innebär att du har möjlighet att göra ett byte eller en retur inom denna tidsperiod. Ångerperioden påbörjas så snart kunden haft tillgång till varan, dvs. 1 dag efter ordern lämnat vårt lager/överlämnats till Posten. För att hitta datumet som din order skickades, vänligen kontrollera sändningsbekräftelsen som mejlades till dig i samband med att ordern lämnade vårt lager.


Har denna tid överskridits är returmöjligheten dessvärre förbrukad. 
Returer som inkommit till oss för sent kan ej återsändas till kunden.

Observera att vi av hygieniska skäl ej accepterar returer/byten av badkläder.
Ingen retur/bytesrätt på specialbeställda varor samt goodieboxar.


Har du problem att fylla i formuläret i iPhone? Använd det fristående formuläret här