5. Klart! Tack för din bytesanmälan!


Nedan finner du information om hur du gör för att gå vidare med ärendet:

Du handlade med Klarna faktura/delbetalning och väljer nu att byta till en annan vara.
 
Så snart vi mottagit din retur kommer din faktura att justeras och kostnaden för den nya varan läggas till. Den uppdaterade fakturan kommer att Klarna AB att mejla till dig i samband med att den nya varan/varona skickas till dig. (Du kommer även att meddelas när den nya försändelsen är skickad) Ingen kostnad tillkommer för det nya utskicket.

Vi rekommenderar att du skjuter upp fakturans förfallodatum lite så att det inte finns risk att det blir någon påminnelse.
Ta kontakt med fakturaföretaget Klarna på tel. 08 120 120 00, så kan de hjälpa dig med det kostnadsfritt.
Du kan även göra detta via tjänsten på deras hemsida: https://klarna.com/sv/mina-sidor


Vår returadress är:
Cocoo
Box 7815
103 96 Stockholm


Din retur skall skickas till oss med Posten;

Se till att förpacka försändelsen mycket noggrant så att den inte skadas i postgången. 

Observera att du som kund står för fraktkostnaden samt transportrisken som en retur medför. Vi brukar därför rekommendera våra kunder att skicka försändelsen som rekommenderat brev.

Glöm inte att skicka med en liten lapp med ditt ordernummer så att vi vet att försändelsen kommer från dig och tänk även på att skriva ditt namn på utsidan av kuvertet (som avsändare) utifall det skulle bli något strul i postgången. Tack!


För att returrättens giltighetstid inte skall förbrukas bör din retur vara oss tillhanda snarast.

Med vänlig hälsning,
Cocoo

En kopia av detta meddelande har skickats till den angivna e-post adressen.

Har du ytterligare frågor eller funderingar så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst genom formuläret som du finner här. Det går även bra att mejla till oss på support@cocoo.se




5. Klart! Tack för din bytesanmälan!



Nedan finner du information om hur du gör för att gå vidare med ärendet:

Du har handlat med Klarna Kortbetalning och väljer nu att byta till en annan vara.

OM varan du vill byta till kostar mindre än den du returnerar - så kommer mellanskillnaden att återbetalas till dig när vi mottagit din retur. Vi kommer att mejla dig när detta är gjort och i samma veva meddela att den nya försändelsen är skickad till dig.

OM varan du vill byta till kostar mer än den du returnerar så måste mellanskillnaden inbetalas till oss. Om detta är fallet så kommer vi inom kort att meddela dig betalningsuppgifterna via mejl. Så snart vi mottagit din retur och inbetalningen på mellanskillnaden har registrerats hos oss kommer den nya varan att skickas till dig.

Vår returadress är:
Cocoo
Box 7815
103 96 Stockholm


Din retur skall skickas till oss med Posten;

Se till att förpacka försändelsen mycket noggrant så att den inte skadas i postgången.

Observera att du som kund står för fraktkostnaden samt transportrisken som en retur medför. Vi brukar därför rekommendera våra kunder att skicka försändelsen som rekommenderat brev.

Glöm inte att skicka med en liten lapp med ditt ordernummer så att vi vet att försändelsen kommer från dig och tänk även på att skriva ditt namn på utsidan av kuvertet (som avsändare) utifall det skulle bli något strul i postgången. Tack!

För att returrättens giltighetstid inte skall förbrukas bör din retur vara oss tillhanda snarast.

Med vänlig hälsning,
Cocoo
En kopia av detta meddelande har skickats till den angivna e-post adressen.


Har du ytterligare frågor eller funderingar så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst genom formuläret som du finner här. Det går även bra att mejla till oss på support@cocoo.se




5. Klart! Tack för din bytesanmälan!



Nedan finner du information om hur du gör för att gå vidare med ärendet:

Du har handlat med Klarna Swish och väljer nu att byta till en annan vara.

OM varan du vill byta till kostar mindre än den du returnerar - så kommer mellanskillnaden att återbetalas av Klarna AB till dig. Vi kommer att mejla dig när vi mottagit din retur och i samma veva meddela att den nya försändelsen är skickad till dig.

OM varan du vill byta till kostar mer än den du returnerar så måste mellanskillnaden inbetalas till oss. Om detta är fallet så kommer vi inom kort att meddela dig betalningsuppgifterna via mejl. Så snart vi mottagit din retur och inbetalningen på mellanskillnaden har registrerats hos oss kommer den nya varan att skickas till dig.

Vår returadress är:
Cocoo
Box 7815
103 96 Stockholm



Din retur skall skickas till oss med Posten;

Se till att förpacka försändelsen mycket noggrant så att den inte skadas i postgången.

Observera att du som kund står för fraktkostnaden samt transportrisken som en retur medför. Vi brukar därför rekommendera våra kunder att skicka försändelsen som rekommenderat brev.

Glöm inte att skicka med en liten lapp med ditt ordernummer så att vi vet att försändelsen kommer från dig och tänk även på att skriva ditt namn på utsidan av kuvertet (som avsändare) utifall det skulle bli något strul i postgången. Tack!

För att returrättens giltighetstid inte skall förbrukas bör din retur vara oss tillhanda snarast.

MVH, Cocoo
En kopia av detta meddelande har skickats till den angivna e-post adressen.


Har du ytterligare frågor eller funderingar så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst genom formuläret som du finner här. Det går även bra att mejla till oss på support@cocoo.se




5. Klart! Tack för din bytesanmälan!



Nedan finner du information om hur du gör för att gå vidare med ärendet:

Du har handlat genom att göra en  Klarna Direktbetalning och väljer nu att byta till en annan vara.

OM varan du vill byta till kostar mindre än den du returnerar - så kommer mellanskillnaden att återbetalas till dig av Klarna AB när vi mottagit din retur. Vi kommer att mejla dig när den nya försändelsen är skickad till dig.

OM varan du vill byta till kostar mer än den du returnerar så måste mellanskillnaden inbetalas till oss. Om detta är fallet så kommer vi inom kort att meddela dig betalningsuppgifterna via mejl. Så snart vi mottagit din retur och inbetalningen på mellanskillnaden har registrerats hos oss kommer den nya varan att skickas till dig.


Vår returadress är:
Cocoo
Box 7815
103 96 Stockholm


Din retur skall skickas till oss med Posten;

Se till att förpacka försändelsen mycket noggrant så att den inte skadas i postgången.

Observera att du som kund står för fraktkostnaden samt transportrisken som en retur medför. Vi brukar därför rekommendera våra kunder att skicka försändelsen som rekommenderat brev.

Glöm inte att skicka med en liten lapp med ditt ordernummer så att vi vet att försändelsen kommer från dig och tänk även på att skriva ditt namn på utsidan av kuvertet (som avsändare) utifall det skulle bli något strul i postgången. Tack!

För att returrättens giltighetstid inte skall förbrukas bör din retur vara oss tillhanda snarast.

Med vänlig hälsning,
Cocoo
En kopia av detta meddelande har skickats till den angivna e-post adressen.


Har du ytterligare frågor eller funderingar så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst genom formuläret som du finner här. Det går även bra att mejla till oss på support@cocoo.se




5. Klart! Tack för din bytesanmälan!



Nedan finner du information om hur du gör för att gå vidare med ärendet:

Du har handlat med XXX och väljer nu att byta till en annan vara.

OM varan du vill byta till kostar mindre än den du returnerar - så kommer mellanskillnaden att återbetalas till dig när vi mottagit din retur. Vi kommer att mejla dig när detta är gjort och i samma veva meddela att den nya försändelsen är skickad till dig

OM varan du vill byta till kostar mer än den du returnerar så måste mellanskillnaden inbetalas till oss. Om detta är fallet så kommer vi inom kort att meddela dig betalningsuppgifterna via mejl. Så snart vi mottagit din retur och inbetalningen på mellanskillnaden har registrerats hos oss kommer den nya varan att skickas till dig.

Vår returadress är:
Cocoo
Box 7815
103 96 Stockholm

Skicka försändelsen till oss med Posten. Se till att förpacka försändelsen mycket noggrant så att den inte skadas i postgången.

Observera att du som kund står för fraktkostnaden samt transportrisken som en retur medför. Vi brukar därför rekommendera våra kunder att skicka försändelsen som rekommenderat brev.

Glöm inte att skicka med en liten lapp med ditt ordernummer så att vi vet att försändelsen kommer från dig och tänk även på att skriva ditt namn på utsidan av kuvertet (som avsändare) utifall det skulle bli något strul i postgången. Tack!

För att returrättens giltighetstid inte skall förbrukas bör din retur vara oss tillhanda snarast.

Med vänlig hälsning,
Cocoo
En kopia av detta meddelande har skickats till den angivna e-post adressen.


Har du ytterligare frågor eller funderingar så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst genom formuläret som du finner här. Det går även bra att mejla till oss på support@cocoo.se




5. Klart! Tack för din returanmälan!



Nedan finner du information om hur du gör för att gå vidare med ärendet:

Du handlade mot Klarna faktura/delbetalning och vill nu delreturnera. (Dvs. du behåller minst 1 vara i din order)

Så snart vi mottagit din retur så kommer varan/varorna att tas bort från din faktura och vi kommer även att mejla dig när detta skett.

Avvakta med att betala fakturan tills vi mottagit din retur och mejlat dig den korrigerade fakturan.

Se till att returnera omgående så att fakturan inte hinner förfalla.

Vi rekommenderar dig att skjuta upp fakturans förfallodatum lite så att det inte finns risk att det blir någon påminnelse.
Ta kontakt med fakturaföretaget Klarna på tel. 08 120 120 00, så kan de hjälpa dig med det kostnadsfritt.
Du kan även göra detta via tjänsten på deras hemsida: https://klarna.com/sv/mina-sidor


Vår returadress är:
Cocoo
Box 7815
103 96 Stockholm


Din retur skall skickas till oss med Posten;

Se till att förpacka försändelsen mycket noggrant så att den inte skadas i postgången.

Observera att du som kund står för fraktkostnaden samt transportrisken som en retur medför. Vi brukar därför rekommendera våra kunder att skicka försändelsen som rekommenderat brev.

Glöm inte att skicka med en liten lapp med ditt ordernummer så att vi vet att försändelsen kommer från dig och tänk även på att skriva ditt namn på utsidan av kuvertet (som avsändare) utifall det skulle bli något strul i postgången. Tack!

För att returrättens giltighetstid inte skall förbrukas bör din retur vara oss tillhanda snarast.

Med vänlig hälsning,
Cocoo
En kopia av detta meddelande har skickats till den angivna e-post adressen.


Har du ytterligare frågor eller funderingar så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst genom formuläret som du finner här. Det går även bra att mejla till oss på support@cocoo.se








5. Klart! Tack för din returanmälan!



Nedan finner du information om hur du gör för att gå vidare med ärendet:

Du betalade din order med Klarna Kortbetalning och vill nu delreturnera. (Dvs. du behåller minst 1 vara i din order)

Så snart vi mottagit din retur så kommer varan/varorna att återbetalas av Klarna AB. Vi kommer även att meddela dig via mejl när vi mottagit din retur.


Vår returadress är:
Cocoo
Box 7815
103 96 Stockholm


Din retur skall skickas till oss med Posten;

Se till att förpacka försändelsen mycket noggrant så att den inte skadas i postgången.


Observera att du som kund står för fraktkostnaden samt transportrisken som en retur medför. Vi brukar därför rekommendera våra kunder att skicka försändelsen som rekommenderat brev.

Glöm inte att skicka med en liten lapp med ditt ordernummer så att vi vet att försändelsen kommer från dig och tänk även på att skriva ditt namn på utsidan av kuvertet (som avsändare) utifall det skulle bli något strul i postgången. Tack!

För att returrättens giltighetstid inte skall förbrukas bör din retur vara oss tillhanda snarast.

Med vänlig hälsning,
Cocoo
En kopia av detta meddelande har skickats till den angivna e-post adressen.


Har du ytterligare frågor eller funderingar så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst genom formuläret som du finner här. Det går även bra att mejla till oss på support@cocoo.se








5. Klart! Tack för din returanmälan!



Nedan finner du information om hur du gör för att gå vidare med ärendet:

Du betalade din order genom Klarna Swish och vill nu delreturnera. (Dvs. du behåller minst 1 vara i din order)

Så snart vi mottagit din retur kommer vi att kontakta dig och varan/varorna kommer att återbetalas av Klarna AB till dig.


Vår returadress är:
Cocoo
Box 7815
103 96 Stockholm


Din retur skall skickas till oss med Posten;

Se till att förpacka försändelsen mycket noggrant så att den inte skadas i postgången.

Observera att du som kund står för fraktkostnaden samt transportrisken som en retur medför. Vi brukar därför rekommendera våra kunder att skicka försändelsen som rekommenderat brev.

Glöm inte att skicka med en liten lapp med ditt ordernummer så att vi vet att försändelsen kommer från dig och tänk även på att skriva ditt namn på utsidan av kuvertet (som avsändare) utifall det skulle bli något strul i postgången. Tack!

För att returrättens giltighetstid inte skall förbrukas bör din retur vara oss tillhanda snarast.


Med vänlig hälsning,
Cocoo
En kopia av detta meddelande har skickats till den angivna e-post adressen.

Har du ytterligare frågor eller funderingar så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst genom formuläret som du finner här. Det går även bra att mejla till oss på support@cocoo.se







5. Klart! Tack för din returanmälan!



Nedan finner du information om hur du gör för att gå vidare med ärendet:

Du betalade din order med Klarna Direktbetalning och vill delreturnera. (Dvs. du behåller minst 1 vara i din order)

Så snart vi mottagit din retur så kommer vi att kontakta dig och varan/varorna att återbetalas av Klarna AB.

Vår returadress är:
Cocoo
Box 7815
103 96 Stockholm


Din retur skall skickas till oss med Posten;

Se till att förpacka försändelsen mycket noggrant så att den inte skadas i postgången.

Observera att du som kund står för fraktkostnaden samt transportrisken som en retur medför. Vi brukar därför rekommendera våra kunder att skicka försändelsen som rekommenderat brev.

Glöm inte att skicka med en liten lapp med ditt ordernummer så att vi vet att försändelsen kommer från dig och tänk även på att skriva ditt namn på utsidan av kuvertet (som avsändare) utifall det skulle bli något strul i postgången. Tack!

För att returrättens giltighetstid inte skall förbrukas bör din retur vara oss tillhanda snarast.

MVH, Cocoo


Har du ytterligare frågor eller funderingar så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst genom formuläret som du finner här. Det går även bra att mejla till oss på support@cocoo.se








5. Klart! Tack för din returanmälan!



Nedan finner du information om hur du gör för att gå vidare med ärendet:

Du betalade din order med XXX och vill delreturnera. (Dvs. du behåller minst 1 vara i din order)

Så snart vi mottagit din retur så kommer varan/varorna att återbetalas och vi kommer även att meddela dig via mejl när detta är gjort.

Vår returadress är:
Cocoo
Box 7815
103 96 Stockholm

Skicka försändelsen till oss med Posten. Se till att förpacka försändelsen mycket noggrant så att den inte skadas i postgången.

Observera att du som kund står för fraktkostnaden samt transportrisken som en retur medför. Vi brukar därför rekommendera våra kunder att skicka försändelsen som rekommenderat brev.

Glöm inte att skicka med en liten lapp med ditt ordernummer så att vi vet att försändelsen kommer från dig och tänk även på att skriva ditt namn på utsidan av kuvertet (som avsändare) utifall det skulle bli något strul i postgången. Tack!

För att returrättens giltighetstid inte skall förbrukas bör din retur vara oss tillhanda snarast.

Med vänlig hälsning,
Cocoo
En kopia av detta meddelande har skickats till den angivna e-post adressen.


Har du ytterligare frågor eller funderingar så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst genom formuläret som du finner här. Det går även bra att mejla till oss på support@cocoo.se








5. Klart! Tack för din returanmälan!


Nedan finner du information om hur du gör för att gå vidare med ärendet:

Du handlade mot Klarna faktura/delbetalning och vill nu returnera hela din order.

Så snart vi mottagit din retur så kommer varan/varorna att tas bort från din faktura och ersättas med den administrativa avgiften á 50 SEK (eller motsvarande belopp i annan valuta). Vi kommer även att mejla dig när detta skett.

Vi rekommenderar dig att skjuta upp fakturans förfallodatum lite så att det inte finns risk att det blir någon påminnelse.
Ta kontakt med fakturaföretaget Klarna på tel. 08 120 120 00, så kan de hjälpa dig med det kostnadsfritt.
Du kan även göra detta via tjänsten på deras hemsida: https://klarna.com/sv/mina-sidor

Vår returadress är:
Cocoo
Box 7815
103 96 Stockholm


Din retur skall skickas till oss med Posten;

Se till att förpacka försändelsen mycket noggrant så att den inte skadas i postgången.

Observera att du som kund står för fraktkostnaden samt transportrisken som en retur medför. Vi brukar därför rekommendera våra kunder att skicka försändelsen som rekommenderat brev.

Glöm inte att skicka med en liten lapp med ditt ordernummer så att vi vet att försändelsen kommer från dig och tänk även på att skriva ditt namn på utsidan av kuvertet (som avsändare) utifall det skulle bli något strul i postgången. Tack!

För att returrättens giltighetstid inte skall förbrukas bör din retur vara oss tillhanda snarast.

Med vänlig hälsning,
Cocoo
En kopia av detta meddelande har skickats till den angivna e-post adressen.


Har du ytterligare frågor eller funderingar så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst genom formuläret som du finner här. Det går även bra att mejla till oss på support@cocoo.se







5. Klart! Tack för din returanmälan!



Nedan finner du information om hur du gör för att gå vidare med ärendet:

Du handlade med Klarna Kortbetalning och vill nu returnera hela din order.

Så snart vi mottagit din retur så kommer vi att kontakta dig och Klarna AB kommer att ordna med återbetalning av varan/varorna på hela köpesumman minus den administrativa avgiften á 50 SEK (eller motsvarande belopp i annan valuta).

Vår returadress är:
Cocoo
Box 7815
103 96 Stockholm


Din retur skall skickas till oss med Posten;

Se till att förpacka försändelsen mycket noggrant så att den inte skadas i postgången.

Observera att du som kund står för fraktkostnaden samt transportrisken som en retur medför. Vi brukar därför rekommendera våra kunder att skicka försändelsen som rekommenderat brev.

Glöm inte att skicka med en liten lapp med ditt ordernummer så att vi vet att försändelsen kommer från dig och tänk även på att skriva ditt namn på utsidan av kuvertet (som avsändare) utifall det skulle bli något strul i postgången. Tack!

För att returrättens giltighetstid inte skall förbrukas bör din retur vara oss tillhanda snarast.

Med vänlig hälsning,
Cocoo
En kopia av detta meddelande har skickats till den angivna e-post adressen.


Har du ytterligare frågor eller funderingar så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst genom formuläret som du finner här. Det går även bra att mejla till oss på support@cocoo.se







5. Klart! Tack för din returanmälan!



Nedan finner du information om hur du gör för att gå vidare med ärendet:

Du betalade din order genom Klarna Swish och vill nu returnera hela din order.

Så snart vi mottagit din retur så kommer vi kontakta dig och Klarna AB kommer ordna med återbetalning av varan/varorna minus den administrativa avgiften á 50 SEK (eller motsvarande belopp i annan valuta).

Vår returadress är:
Cocoo
Box 7815
103 96 Stockholm


Din retur skall skickas till oss med Posten;

Se till att förpacka försändelsen mycket noggrant så att den inte skadas i postgången.

Observera att du som kund står för fraktkostnaden samt transportrisken som en retur medför. Vi brukar därför rekommendera våra kunder att skicka försändelsen som rekommenderat brev.

Glöm inte att skicka med en liten lapp med ditt ordernummer så att vi vet att försändelsen kommer från dig och tänk även på att skriva ditt namn på utsidan av kuvertet (som avsändare) utifall det skulle bli något strul i postgången. Tack!

För att returrättens giltighetstid inte skall förbrukas bör din retur vara oss tillhanda snarast.

Med vänlig hälsning,
Cocoo
En kopia av detta meddelande har skickats till den angivna e-post adressen.


Har du ytterligare frågor eller funderingar så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst genom formuläret som du finner här. Det går även bra att mejla till oss på support@cocoo.se







5. Klart! Tack för din returanmälan!



Nedan finner du information om hur du gör för att gå vidare med ärendet:

Du handlade med Klarna Direktbetalning och vill nu returnera hela din order.

Så snart vi mottagit din retur så kommer vi att kontakta dig. Klarna AB kommer ordna med återbetalning av varan/varorna minus den administrativa avgiften á 50 SEK (eller motsvarande belopp i annan valuta).

Vår returadress är:
Cocoo
Box 7815
103 96 Stockholm


Din retur skall skickas till oss med Posten;

Se till att förpacka försändelsen mycket noggrant så att den inte skadas i postgången.

Observera att du som kund står för fraktkostnaden samt transportrisken som en retur medför. Vi brukar därför rekommendera våra kunder att skicka försändelsen som rekommenderat brev.

Glöm inte att skicka med en liten lapp med ditt ordernummer så att vi vet att försändelsen kommer från dig och tänk även på att skriva ditt namn på utsidan av kuvertet (som avsändare) utifall det skulle bli något strul i postgången. Tack!

För att returrättens giltighetstid inte skall förbrukas bör din retur vara oss tillhanda snarast.

Med vänlig hälsning,
Cocoo
En kopia av detta meddelande har skickats till den angivna e-post adressen.


Har du ytterligare frågor eller funderingar så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst genom formuläret som du finner här. Det går även bra att mejla till oss på support@cocoo.se







5. Klart! Tack för din returanmälan!



Nedan finner du information om hur du gör för att gå vidare med ärendet:

Du handlade med XXX och vill nu returnera hela din order.

Så snart vi mottagit din retur så kommer återbetalningen att ske minus den administrativa avgiften á 50 SEK (eller motsvarande belopp i annan valuta). Vi kommer även att meddela dig via mejl när detta är gjort.

Vår returadress är:
Cocoo
Box 7815
103 96 Stockholm

Skicka försändelsen till oss med Posten. Se till att förpacka försändelsen mycket noggrant så att den inte skadas i postgången.

Observera att du som kund står för fraktkostnaden samt transportrisken som en retur medför. Vi brukar därför rekommendera våra kunder att skicka försändelsen som rekommenderat brev.

Glöm inte att skicka med en liten lapp med ditt ordernummer så att vi vet att försändelsen kommer från dig och tänk även på att skriva ditt namn på utsidan av kuvertet (som avsändare) utifall det skulle bli något strul i postgången. Tack!

För att returrättens giltighetstid inte skall förbrukas bör din retur vara oss tillhanda snarast.

Med vänlig hälsning,
Cocoo
En kopia av detta meddelande har skickats till den angivna e-post adressen.


Har du ytterligare frågor eller funderingar så är du välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst genom formuläret som du finner här. Det går även bra att mejla till oss på support@cocoo.se







5. Klart! Tack för din returanmälan!



Vi återkommer inom kort!

1) Är ovan nämnda tidsperiod överskriden?



Fält markerade med * är obligatoriska



I vilket namn gjordes beställningen?

Namn:*
Telefonnummer:*
Ordernummer:*


Ange artikelnummer på varan du vill returnera i fältet nedan.
Gäller det flera varor, var god separera artikelnummer med ett kommatecken.

Artikelnummer:*


Ange artikelnummer på varan du vill byta till i fältet nedan.
Gäller det flera varor, var god separera artikelnummer med ett kommatecken. Observera att det ej går att byta till varor som är "tillfälligt slut"

Art.nr att byta till:*


Vilket betalsätt användes vid beställningen?

Betalsätt*


Ev. meddelande